Un dia perfecte d' amics, jocs, sol i platja.
dimecres, 1 de juny del 2016
dimecres, 18 de maig del 2016
ELS INVENTS
Hem portat els
nostres invents i els hem explicat a la classe.
Després d'omplir la nostra fitxa-guió, hem fet exposició oral i aquest és el resultat:
dilluns, 16 de maig del 2016
MAQUETES PAISATGES
dijous, 5 de maig del 2016
JOC DE BALDUFES A TERCER
Ens ha visitat Gustavo Castro campió del món i també César, campió de Mèxic. Quina passada!!!! Ens han fet una exhibició i ens han ensenyat la tira de truquets per fer ballar la baldufa. Entra, vols veure les fotos???
dijous, 21 d’abril del 2016
L'AJUNTAMENT I LA BIBLIOTECA PER DINS
Aquesta sortida per conèixer les nostres institucions ofereix als
nens una visió directa de com funciona l’ajuntament i la biblioteca.
A més, fer un ple com si fossin els
regidors, i conèixer l’alcaldessa també els fa molta il·lusió.
Aquí teniu unes fotos de com vàrem passar el dia.
dimecres, 13 d’abril del 2016
JORNADES CULTURALS
Aquest curs els darrers dies del segon trimestre van celebrar les "JORNADES CULTURALS". Aquest curs l'eix transversal ha estat: "Els valors a través de les arts escèniques", ha donat lloc a un munt d'activitats relacionades amb aquest tema i s'han fet uns tallers de jocs dinàmics d'expressió corporal, que ens han fet gaudir molt.
També hem fet un taller de titelles de pal i hem preparat representacions del "Mag d'Oz"
Aqui us deixo unes fotos i uns vídeos que així ho demostren:
Després de fer les titelles de dit els nens de 3r B han fet la representació amb els seu propis guions inventats:
I aquí us mostrem uns vídeos del taller d'expressió corporal i mímica que es van fer a la classe :
divendres, 18 de març del 2016
SORTIDA AL C.R.A.R.C
El C.R.A.R.C. és una institució dedicada a la rehabilitació de fauna silvestre especialitzat en amfibis i rèptils, amb la finalitat de retornar-la al seu hàbitat natural, promoure la recerca científica i l’educació ambiental
El Centre esmerça esforços en la gestió de rèptils i amfibis autòctons. Alguns són objecte de projectes específics, com la tortuga mediterrània, re introduïda al Parc Natural del Garraf.
En el taller de natura del CRARC els alumnes coneixeran de prop tortugues, dragons i tritons entre altres amfibis i rèptils. Aprendran a respectar-los observant, tocant i raonant. Ells mateixos investigaran com a científics, traient les seves pròpies conclusions. El taller pretén introduir o reforçar conceptes bàsics i senzills. També explicar aspectes de la biologia d'uns animals que són desconeguts i temuts per la majoria de la gent, per desmitificar creences que generen una por irracional a rèptils i amfibis.
En la visita a les instal•lacions del Centre copsaran la problemàtica generada pel comerç legal o il•legal d'animals salvatges, és important que els nens i nenes rebin elements de judici que els permetin orientar-los a una consciència de respecte i protecció de la fauna. Amb aquestes fotos veureu la nostra experiència:
El Centre esmerça esforços en la gestió de rèptils i amfibis autòctons. Alguns són objecte de projectes específics, com la tortuga mediterrània, re introduïda al Parc Natural del Garraf.
En el taller de natura del CRARC els alumnes coneixeran de prop tortugues, dragons i tritons entre altres amfibis i rèptils. Aprendran a respectar-los observant, tocant i raonant. Ells mateixos investigaran com a científics, traient les seves pròpies conclusions. El taller pretén introduir o reforçar conceptes bàsics i senzills. També explicar aspectes de la biologia d'uns animals que són desconeguts i temuts per la majoria de la gent, per desmitificar creences que generen una por irracional a rèptils i amfibis.
En la visita a les instal•lacions del Centre copsaran la problemàtica generada pel comerç legal o il•legal d'animals salvatges, és important que els nens i nenes rebin elements de judici que els permetin orientar-los a una consciència de respecte i protecció de la fauna. Amb aquestes fotos veureu la nostra experiència:
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
-
Aqui teniu una mostra dels tallers que estem realitzant aquest segon i tercer trimestre. Els nens i les nenes han practicat diferents tècniq...