diumenge, 18 de maig del 2014

TALLERS JORNADES CULTURALS 2014


Aquest any hem organitzat els tallers de les Jornades culturals entorn al tema triat pel cicle inicial sobre l'Eix Transversal ("Ètnies i cultures"): ÀFRICA. Hem realitzat sis tallers diferents: - la MALOKA: vivenda tradicional d'algunes tribus africanes - "L'encantador de serps": conte en format de pictograma, del nord de l'Àfrica, treballat amb noves tecnologies - Wild animals in Africa: taller on han après els noms d'alguns animals de la fauna africana en anglès. -Taller de cuina : Kashata de coco. Hem après la recepta i l'hem tastada. -Taller d'ornaments : Hem fet collarets de pasta. -Danses africanes : Hem ballat i hem après coreografies

2 comentaris:

  1. A mi m'han agradat molt tots els tallers, peró el que més m'ha agradat ha sigut el taller de la "Kashata de coco". Tinc moltes ganes de tenir la recepta per poder fer-ho a casa. Marina Sanchez

    ResponElimina
  2. A mi m'han agradat tots els tallers, però el que més m'ha agradat ha estat el de les danses africanes perquè m'agrada molt ballar. Aina Tort Pascual.

    ResponElimina

arriba l'estiu

El curs s'acaba i arriba l'estiu...